Mittwoch, 25. August 2010

Ersoy Cav - Bebek

Bebegim,
Senden biraz önce,
telefonlar caldi,
Acmadim,
kitaplari yarim biraktim,
susturdum sarkilari,
Tebessüm ettim pencerelerden,
Sokak saticilarina,
Herkesin
güzel bir yeri var yasamda,
Yalniz,bebegim..
her sey degisiyor zamanla...

isiklar serpistirdim,odalara,
sen gelmeden biraz önce,
celimsiz bir kediyi sevdim ,
kapi araliginda,
sokagimizin,
lambalarina baktim,
karlar ucustu sonra,
Cok sonra,
isiklarin etrafinda,
Her yer beyazdir aslinda,
Yalniz bebegim,
Renkler degisiyor zamanla...

Bebegim senden biraz önce,
Aynalardan bugulari sildim,
Parmagimi koydum
zamanin dudaklarina,
dur dedim,
iki kücük el,
ve iki güzel göz sevdim,
ninnilere tebessüm ettim sonra,
Tenin isik gördügünde,
Elin kalem tuttugunda,
Annendir yasam boyu solugunda,
Yalniz bebegim,
Bütün resimler,
Eskiyor zamanla...


Ersoy Cav 2010 August

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen