Montag, 9. August 2010

Ersoy Cav - Haydi biraz agla bana

gel otur bas ucumda,
agla bana,
biraz hatirla henüz sicak ellerimi,
bakislarimi getir aklina,
oksa saclarimi sonra,
gel otur bas ucuma agla bana,...

Agla ki,
bir ah gibi kalsin dudaklarinda adim,
anla biraz da hatta
nereye gitti yasamim,
öp cenemden,
hani öperdin eskiden,
aksin yaslar boynumdan
saril,
ve biraz agla bana...

kipirtisiz durma öyle,
hani ben gibi,
acik kalan pencereden ,
bir rüzgar ucursun saclarini,
ellerinden cekilip gidiyor sevinclerin,
kuru bir yapragi animsiyorsun belkide böyle
belkide zamani geriye almak istiyorsun,
haydi,
basucumda öyle durma..
biraz agla bana...


Giderken ,
hic bir zaman seni,
götürmek istemeyecegim bir yerdeyim.
karanligi seninkine benzemiyor,
yoklugun
sanki hic yanimda degil,
yarim kalmis bir sarki söyle bana
tut ellerimi,
yanaklarini bastir yanaklarima,
haydi biraz..
Agla bana...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen