Dienstag, 21. September 2010

Ersoy Cav - Parmaklarimda Labirentlerin

Hüzün mevsimlerini asip gidecegiz,
iyi yada kötü günlerin
nihayet,
bir önemi yok,
Yürürken ,
o Mor safaklarin alninda,
istiyorum,
Ellerin elimde olsun,
Bir ömrün kalbine dokunup gidecegiz,
Er yada Gec,
nihayet,
Hic bir Anlami yok,
Yalniz, sicakligin,
Tenimde dursun istiyorum...

Bütün isiklar,elbette,
Sönecek Son gün,
Ve bir gün,
Animsamak istemiyorum,
Nasil arardim Sesini,
Hep susardi bir hickirik,
Dün yada bu gün,
nihayet,
Hic bir direnci yok,
Tesellilerin,
Yanliz,
Tebessümlerin
dudaklarimda dursun istiyorum...


Hic yalniz birakma beni,
Bir kez daha animsayalim eski Günleri ,
bit Tek Mumun aydinlattigi geceleri,
Isik yada Karanlik,
nihayet,
hic ama hic anlami yok,
Basucumda dur,
Ellerim yanaklarinda olsun,
Hic sensiz birakma beni,
Yalniz,
Kalbim Kalbimde atsin istiyorum....

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen