Donnerstag, 4. März 2010

Ersoy Cav - Bunca Yol Sana geldim

Bunca yol sana geldim ben,
kurumus yaprak dallari gömdüm,
ilkbaharda,
Sensizim ben,
Gözlerime bak anla ne olur...
Kasybettigim sicakligin mi,
Bir koku mu sana benzeyen...
öylece mevsimler gibi,
kendi halinde,
Kardan Kistan,
icimde tasidigim bu karanliklardan,
Bunca yol Sana geldim ben...


Hayallerim ne cok uzaklasmislar benden,
uzansam...
ucurumlarin gövdesindeyim,
Dursam,
Caltlar nefesim,
Yasayamam....
Bir Teselli veren olsa bana,
Bir Teselli yalnizca,
Duysam sesini,
Huzurlu bir öpücük gibi,
Yanklarimda....
Kansam yeniden.
Yeniden seninle,
Yildiz toplasak gecelerden,
Uzansam Ruyalarina,
Bir Günes aralasa Bulutlari,
inansam yeniden yarinlarima...
Yine seninle,
her hangi bir seyin baslangici olsa,
Bir Tek umut kaldi ellerimde,
Tasiyarak sen gibi,
Hissederek Can gibi,
Yorgun, uykusuz gözlerimde,
Bir umut...
Bunca Yol sana geldim ben...


Tozun Topraga karistigi,
Kederli bir uzakliktan,
isiklarin öldügü o korkunc karanliklardan,
Ellerinin beyazi icimde,
Korkarak bir cocuk gibi kaybolmaktan,
Bunca yol Sana geldim Ben....


Orada uzanirken ,
Bütün yasamim kipirtisiz,
Sonsuzluga acilan mor bir ufuk cizgisinde,
Bütün renkleri seversin,
Bir daha zamani,
Bir kez olsun,
Yalnizca bir an,
Geriye alabilmek icin,
Vurursun kendini kirilmis Aynalara,
Soguktur her sey...
Nasil acimasiz...
Zamanin o bir dilimine dolmak icin seninle,
Aglarsin ki,
Gözlerinde bugun anlamsiz,
Bulutlar perdeler yollarini,
Yitip gidersin,
Tükenmis bir Tesellide,
Geceler boyu uzanir Hayaline,
Ölüme Gidersin...
Amansiz...


Bunca Yol Sana geldim ben...
Bir Tebessüm var yinede Dudaklarimda,
Bir inanc dolanir yine bütün Ruhumda,
Dokunup ciceklerin yapraklarina,
Yeniden inanip bakislarina,
Kendi Sesini duyarsin....
Günes Tepelerden Salinsa,
Gözlerin dogacak sancili bir yalnizliktan,
öptügüm Alnin isitir yinede Dünyami,
Yine tuttugum Ellerindir,
Saclarin yine Yüzümde,
Acimasiz gecen Yillardan,
Dilimde seni dileyen bir Dua`dan,
Gecip gitmis bir Yasamdan....
Sana geldim ben...
Yorgunum...
Cekip üstüme ölümün Yorganini,
Yaninda biraz uyusam..
öylece bana baksan Sen...
Bunca Yol Sana geldim Ben....



Ersoy Cav 2006

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen