Donnerstag, 4. März 2010

Ersoy Cav - Senlesmek

icimde solugu parcalanmis atlar,
gectigim sehirler yangin,
Devirdim masalar
kirdigim, karanliklar..
icinden cikamadigim labirentler..
herseyi duvarlara vuruyorum
senlessinler diye
bütün bu kirli yüzeyler...

Altinda kalacagim bin tonluk agirliklar olmali,
Bir anda yanip sönecegim atesler,
icimde solugu parcalanmis atlar
yürüdügüm yollarda
parcalanmis ayaklar...
yirtip attigim kalbim...
kipirtisiz
kapanmis yaralari kanatiyorum,
Senlessin diye bütün Acilar...


Gözümde delirmis kivilcimlar,
nehir boylarinda
Ezilmis cicekler,
mor yaralar aciyorum
gövdesine tanyerinin,
dogmasin diye isiklar,
zehirli sularindayim,
bir tutumluk nefes mesafesindeyim sana
Yasami ölümlere carpiyorum,
Senlessin diye bütün zamanlar...

Ersoy Cav 2010

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen