Dienstag, 16. März 2010

Ersoy Cav - Hissediyorum

hissediyorum.
otobüslerin kalbimin tam üstünden gecisini,
bir yildiz ucu degiyor simdi gözlerime
akan ise
bir tutam parlaklik yanaklarimdan
sen gidiyorsun,
karanligin iki eli yakamda
hissediyorum...


alnini dayamissin alnima
icimizden kan gidiyor
ellerimden bir hayat
gidiyor...
cenende
haydi pesimden gel diyen bir gamze,
saclarinda ölümcül savruluslar,
uzaklarda
vapur cigliklari karisiyor yakamozlara,
bir balik karaya vuruyor
donmus gözleri agir agir kapanirken
sen gidiyorsun..
hissediyorum...

Hissediyorum
derin bir pismanlik,
ilk cigliklarimdan bu yana,
oyuncaklarini sakladigim cocuklugum,
koynuna sigindigim annem
gölgesini bile bir ayri sevdigim babam,
ve kardeslerim.
ve ardindan
hic birini hic bir seyi önemsemedigim....

ask cercevesinde
senin fotograflarin,
eskiyor her sey
icimde devriliyor masallar
albumlerden bakiyorsun yalnizca...
artik hic olmayacaksin yanimda..
hissediyorum..

öpersem bir kez daha seni,
degerse dudagin,
kirpiklerimi indirip
kalbinin vurusunu dinleyecegim..
nefesini ver bana,
ve düssün iki kolum öylece yana
ben ölüyorum...
hissediyorum...

Ersoy Cav Mart 2010

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen