Dienstag, 9. März 2010

IZDIVAC

Ben bu Programi ( izdivac) izliyorum.Bundan rahatsiz da olmuyorum.Kadin programlarinin bir cogunun pespaye oldugunu kabul edebiliriz.Fakat,Bu tarz programlari izlememeyi kültür düzeyinin bir ölcüsü olarak almak dogru bir sey degil.Bu programda ben insana bakmayi seviyorum,Fatma diyor ki ( Fatma Özen ) `` oradaki insanlar yapmacik,kendilerini oldugundan farkli göstermeye calisiyorlar `` ... Fakat buda insana dahil degil mi zaten,Aslinda böyle olmasi bile cok insancil,insani mükkemmel bir sey olarak mi görüyoruz da,bunlari insanlara yakistirmiyoruz.
O programdaki kisileri inceliyorum izlerken,davranislarini,duruslarini,bakislarini,konusmalarini,poz atislarini...
insan...
tamamen insan..

Ayrica evlensinler.
insanlarin her gecen dakika bireysellestigi böyle bir zamanda,güzel bir program.
E.Cav

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen