Mittwoch, 10. März 2010

Ersoy Cav - Ne Fark Eder?

benimle kos
benimle yorul,
uzan bir agac gölgesine,
yanibasinda olacagim,
saclarina en güzel kir ciceklerini takacagim,
cenenden öpüp gözlerine bakacagim,
sarilsam sana
ucup gider dallardan kuslar...
Gökler onlarin yada bizim,
Ne Fark eder...

dag yamaclarindan,
utanirsam,
cig düser üstümüze,
üsüyesin istemem
Eldivenlerimi sana vereyim,
Yaz yada kis,
ne fark eder....


Senin icin bir seyler yapmak istiyorum
su uzaklarda gördügün
yapayalniz ev varya?
o bizim evimiz,
cagla yesilinden citi,
sevimli catisi,
ve mutluluk dolu ici,
Hayal yada gercek,
ne fark eder...

Birseylerle mesgulken sen
hissettirmeden sana bakmak istiyorum
isteklerim cok,
biliyorum,
ellerinin dokunusu
saclarinin dökülüsü
gözlerinin dalisi hep eksik bende
bir sarki mirildaniyorken seni dinlemek
istiyorum,
Hep yaninda olayim istiyorum
Az yada cok...
Ne fark eder...

Uyandirma beni ne olur,
Birak kalayim Rüyalarinda
Bütün bu gördüklerin senin,
Yasamimdan geriye kalan zamanlarim,
Benim yada senin...
Ne Fark eder...

Ersoy Cav 2010 Mart

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen