Montag, 19. April 2010

Ersoy Cav - Dans

iceriye girdigimde,
ibrahimtatli sesin
`` bebegim`` sarkisi kulagima bir tokat gibi patladi
bu sarkiyi nedense hic sevmiyorum,
ama iste bir seyi sevmezsen günde bes kez karsina cikabilir,
tipki cok sevdigin bir tisörte ocakdan yag sicramasi
yada sigara atesinin düsmesi gibi,
aslinda kiyaslama yanlis oldu
kiyaslamanin yanlis olmasinin sebebi sudur
okuyucu olarak bunu bilmek senin en dogal hakkindir.


dügün salonunda
bu berbat sarki esliginde
dans eden cifler genel olarak birbirlerine yakismiyorlardi,
erkekler estetikden yoksun bir sekilde
saga sola yatip yatip düzeliyorlardi
kadinlar ise bir soba borusunu kocaklar gibi kucaklamislardi partnerlerini...
arkaplanda
`bebegim`
icimden dedim ki..
ben geldim...


dügünlerde,hic degismeyen her sey burda da vardi
bir balonun pesinden kosan üc dört cocuk
masanin birine yatirilmis bir bebek
ben o bebeklerin o gürülltüde nasil uyuduklarini
hala merak ederim,
orkestara siradan..
peki nicin ben burdayim...
davetlide degilim acikcasi...
ama X buradaymis
gelinin akrabasi oldugunu bir arkadasimdan duyar duymaz
solugu burda aldim..

onu yaklasik bir yildir seviyorum,
sevdigimde
söyle,
eli elime degmis degil,
yalniz seviyorum hepsi bu
dügün salonunda daha cok kalabaliga karisarak,
kösebucagi bakisimla taradim,
eh niyahet onu bir kösede oturur buldum,
cesaretimin tümünü toplayip
yanina dogru yürümeye basladim...
beni hemen tanidi,
yüzünde SIKILMIS bir ifadeyle tavanda gözlerini gezdirdi
bende biktigini bu kadar belli etmeseydi
ortamin tadini biraz cikarabilirdim aslinda,
karsisina gittim durdum
sol elimi tuhaf
komik
para ister gibi uzattim
aslinda öyle uzatmamisimdir
o an insan öyle saniyor...
bir kac saniye yüzüme bakti
sonra güzel burnunu sertce havaya kaldirdi...
bir dut agacindan düsmüs gibi
acidi her yerim
iki kolunu gögsünün üstünde birlestirip
serce saclarini cevirdi
elim
tuhaf
komik,
caresiz havada kaldi...
üc bes cocuk yine bir balonun pesinden kosturdu
arkada hala ayni sarki...
` bebegim,bebegim`

Ersoy Cav April 2010

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen