Dienstag, 27. April 2010

Ersoy Cav - ögrendim

en sonunda
bir sey ögrendim.
tüm yanligli ve hatalarimdan sonra
bir sey..

ac ve hüzünlü gecirdigim günler oldu
aksam saatleri öyle acimasiz
gelip yerlesti
yasadigim sehirlerin üstüne,
herkesin
umarsiz gidislerini
dert ettim kendime,
ev pencerelerinden süzülen isiklari
kiskandim..

onlar mutlumuydular...

eskimis ayakkabilarimin
su aldigi oldu
üsüdügüm oldu
öldüresiye,
agzimda nefesimin dondugu oldu...

en sonunda bir sey ögrendim...
tüm inis ve cikislarimdan sonra
ögrendim...

öylesine konusan adamlar,
öylesine dinleyen adamlar
güzel maskeli
kadinlar gördüm...
doyunca migdesi
dislerinin arasinda
kürdanli
canavarlar gördüm...

en sonunda bir sey ögrendim...
artik hep ayni seyleri tekrar etmeyecegim..
ne ögrendigimi
hic bir zaman söylemeyecegim..


Ersoy Cav April 2010

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen